Dit gaat dus nooit werken. Dit blijft 1,839Mbit in plaats van 4 Mbit.
Het Sales meisje zal wel iets over het hoofd gezien hebben. Ik bel met de klantenservice en leg het misverstand uit. De klantenservice:
"Mag ik uw relatienummer? (...) Een moment alstublieft."
Ik wacht. Na ongeveer 30 seconden komt de medewerker terug.
"Ik heb het even gecontroleerd en het klopt. De upload van uw verbinding is inderdaad 1839kbit."
Dat klopt dus helemaal niet, ik verzoek hem alsnog het contract te beeindigen.
"Nee meneer, dat kan niet. Dat kan tot 7 dagen na de aanvraag en uw snelheid voldoet aan de algemene voorwaarden."
Ik ben perplex. Dit is 10 dagen na de aanvraag, amper 3 meer dan 10. Ik vraag de medewerker wie daar wel over kan beslissen.
"Ik moet me aan de procedure houden en kan hierin niets voor u betekenen. U kunt eventueel een klachtenbrief sturen naar info@xs4all.nl"
Geen opmerkingen:
Een reactie posten